Categories
Remontas

Požymiai kurie rodo vairo kolonėlės gedimą

Požymiai, kurie rodo vairo kolonėlės gedimą: ką reikia žinoti?

  • Jėga, kurią vairas perdavė abiem kryptimis, tarsi dingsta be pėdsako.
  • Vairas tampa jautrus, kai jis nukreipiamas tiesiai į priekį, ir jo valdymo jėga tampa nematoma.
  • Automobilis skamba tarsi turėtų muzikinį ansamblį  po priekinės ašies, kuris sužaidžia ritminį koncertą, kai automobilis juda. Pažeisto techninio stovio automobilio naudojimas tik sustiprina šį nepageidaujamą koncertą.
  • Automobilis tarsi nenuosekliai dreba kelyje, rodydamas savo nepaklusnumą. Netolygus paviršius gali sukelti vibraciją vairo padėtyje, kuri gali būti pajustama per vairą. Šios vibracijos tampa mažiau pastebimos, kai vairas pasisuka. Hidraulinių skysčių lygis vairo stiprintuvo talpykloje rodo problemų egzistavimą, kai šis lygis pradeda mažėti.
  • Ženklas, rodantis galimą problemą, yra apsaugines angas gaubiantis skystis. Kai vairas grąžinamas į pradinę padėtį po posūkio, reikia papildomo smūgio.
  • Automobilis, kuris buvo ilgai stovėjęs, gali palikti alyvinių transmisijos skysčio dėmių po savimi.

vairo kolonėlė, restauravimas, remontas, požymiai

Kas yra vairo kolonėlė?

Vairo kolonėlė yra automobilio valdymo sistemos esminė komponentė, veikianti kaip tiltas tarp vairo ir valdymo mechanizmo, taip tiesiogiai perkeliant vairuotojo judesius iš vairo į ratus.

Tačiau kas yra vairo kolonėlė ir ką dar ji veikia?

Ši sudėtinga struktūra ne tik skatina mūsų transporto priemonių judėjimą, bet ir atlieka papildomas veiklas:

  • Ji svarbi energijos nukreipimui esant priekiniam susidūrimui, taip padedant sumažinti pasekmes.
  • Į ją yra integruota įvairių esminių dalių ir detalių: kolonėlės užraktas, laidai, gaubtai, greičių dėžės elementai, matuokliai ir pan.
  • Ji suteikia vairuotojui galimybę reguliuoti vairo aukštį ir atstumą nuo jo.

Svarbus klausimas, kurį vairuotojai dažnai užduoda – ar reikia restauruoti vairo kolonėlę?

Neatsižvelgiant į tai, ar tai yra hidraulinė arba elektrinė vairo kolonėlė, abu šie modeliai yra tinkami restauravimui, atsižvelgiant į jų specifikas ir technines smulkmenas.

Tačiau kaina yra sudėtingas klausimas, kuris priklauso nuo defekto pobūdžio. Mažesniems remontams, pvz., riebokšlių ar vairo traukių keitimui, dažniausiai nereikia didelių išlaidų. Tačiau sudėtingesnės dalys, sudarančios vairo kolonėlę, gali būti brangesnės ir reikalauti sudėtingesnio remonto.

Kaip nustatyti vairo kolonėlės būklę?

Keli patarimai: neįjungus variklio, švelniai sukiokite vairą į abi puses – jei pastebėsite laisvės jausmą, tai gali reikšti, kad vairo kolonėlės velenas yra susidėvėjęs. Be to, bandykite važiuoti nelygiu keliu – jei išgirsite pašalinius garsus, tai gali rodyti, kad vairo kolonėlės detales reikia keisti.